چگونه آشپزخانه خود را با نورپردازی بی نقص کنید؟

ممکن است بارها شنیده باشید که آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود. در مقاله های قبل در ارتباط با برخی نورپردازی ها پرداختیم. حال به صورت کامل به نورپردازی اشپزخانه میپردازیم.

برای مشاهده مقاله 17 نکته و ترفند در نورپردازی فضاهای مسکونی و خانه کلیک کنید.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽

روشنایی آشپزخانه یکی از ارکان مهم اشپزخانه روشنایی به شمار می آید.
متاسفانه در گذشته به نورپردازی و روشنایی اشپزخانه اهمیت چندانی داده نمیشد و روشنایی آن تنها با یک نور واحد از سقف توسط چراغ و لوستر کوچک آنجا را روشن می کردند که اغلب نیز بسیار ناخوشایند.

امروزه با مدرن شدن و بزرگتر شدن قسمت های مختلف آشپزخانه، تخصصی تر به نورپردازی آشپزخانه می پردازند.
به همین خاطر فروشگاه فروغی سعی دارد شما را با انواع نورپردازی ها مربوط آشنا کند تا بتوانید خرید آسان تر و با آگاهی بیشتر انجام دهید.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

 

اگر اصول نورپردازی آشپزخانه را بدانید و به درستی از آن استفاده کنید شاهد فضایی بی نظیر و متفاوت خواهید بود که آشپزخانه شما را به مکانی متفاوت تر از قبل تبدیل کند.

نورپردازی فضای کلی آشپزخانه

در اولین نوپردازی که در اشپزخانه است میتوان به چراغ اصلی اشپزخانه اشاره کرد،همان که کل فضا را روشن می کند.

اشپزخانه یکی از قسمت های مهم خونه هست به همین دلیل روشنایی آشپزخانه بسیار مهم و اساسی است. برای نورپردازی بهترین و مناسب ترین راه این است که انواع لوستر، چراغ آویز، پنل سقفی، چراغ سقفی و هالوژن را خود افراد با توجه با ابعاد آشپزخانه انتخاب کنند.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

بهترین راهکار برای آشپزخانه های کوچک با سقف کوتاه این می باشد که از محصولات روشنایی توکار مانند پنل سقفی و یا هالوژن که در داخل سقف قرار می گیرد است،این یک راه عالی برای نورپردازی بدون مزاحمت آشپزخانه است و همچنین این انتخاب برای آشپزخانه های کوچکتر انتخابی عالی است زیرا فضایی را اشغال نمی کنند. اگر وسایل تزئینی را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید، نورپردازی توکار و دیوار کوب نیز عالی است.

اما اگر آشپزخانه شما سقفی بلند دارد آویزهای شیک و لوستر های خاص میتوانند برای آشپزخانه با سقفی بلند نمای شیک و خاص به اشپزخانه میدهد.

اگر بتوانید در اشپزخانه های بزرگ و متراژ بالا از تلفیق هر دو نوع این روشنایی استفاده کنید بسیار چشم نواز تر و حرفه ای تر جلو رفته اید.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

البته این موضوع شایان ذکر است که در صورت مشکل و یا در خواست راهنمایی میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

قسمت دیگر آشپزخانه که نقش اصلی را ایفا می کند کابینت ها می باشند.

بیشتر قسمت اشپزخانه را فضای کابینت میگیرد، در این قسمت به تامین نور فضای زیر و داخل کابینت ها میپردازیم.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

زمانی که شما درب کابینت را باز می کنید بسیار مهم است که تمامی وسیله های که در آن قرار دارد را به وضوح ببینید تا برای پیدا کردن آن وسیله وقت بسیاری را صرف نکنید. بنابراین شما به راحتی می توانید با نصب یک ریسه ال ای دی خطی در قسمت جلویی کابینت و یا چراغ هالوژن توکار کوچک در قسمت بالایی کابینت به شکلی که سایه و نقطه کور نداشته باشد به راحتی تمامی وسیله های موجود در کابینت را ملاحظه کنید.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

وجود نورپردازی زیر کابینت به درخشندگی محیطی آشپزخانه شما می افزاید و همچنین می تواند روشنایی بیشتری را بدون ایجاد سایه فراهم کند.
وجود نور زیر کابینت در زمان کار کردن دید بهتری را به شما می دهد. و این قسمت را هم نیز می توانید به وسیله ریسه پشت چسب دار، چراغ خطی روکار و توکار و یا چراغ هالوژن نورپردازی کنید.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

نورپردازی فضای روی کانتر و جزیره آشپزخانه

وجود نور در فضای کانتر و جزیره آشپزخانه بسیار کاربردی و تاثیر گزار است به طوری که این نور در زمان کار و طبخ غذا و یا شستن ظروف مهم و کاربردی است.

بهترین روش های نورپردازی دیوار و سقف آشپزخانه💡🍽 | کالای برق فروغی

در نورپردازی بالای میز جزیره و یا روی کابینت ها با استفاده از رنگ نور خاص و چشم نواز، شادابی و روشنایی منحصر به فردی را به میزهای گرانیتی یا کوارتز شما را به نمایش می گذارد،این نور های منحصر به فرد حس خوبی را هنگام کار منتقل میکند.

صرف نظر از سبک دکوراسیونی که شما ترجیح می دهید نورپردازی آشپزخانه یک مکمل عالی برای زیبایی و جلوه آن است.

حال با توجه به اطلاعات بالا و دانستن کاربرد آنها میتوان خرید بهتری داشته باشید، با جستجو کردن در سایت میتوانید انواع برند ها و کالاهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

سخن آخر

کالای برق فروغی (شرکت شهاب گستر) بعنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع ملزومات برقی مفتخر است اعلام کند که از این پس میتوانید خرید انواع چراغ ها و ریسه های خطی برای دیزاین و طراحی منزل خود را از طریق سایت کالای برق فروغی انجام دهید.

شما برای مشاهده محصولات دیگر نیز میتوانید به صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کنید و اطلاعات محصول را مشاهده و خرید خود را انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

اینستاگرام کالای برق فروغی         آپارات کالای برق فروغی