شما برای تماس با کالای برق فروغی میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید. فقط درنظر داشته باشید برای خرید محصولات و انتقال محصول از انبار مرکزی به فروشگاه حضوری حتما قبل از مراجعه با ما تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خ لاله زار شمالی – بالاتر از منوچهری – کوچه مصباح کریمی – پلاک 13، واحد 3

شماره تماس های فروشگاه

دفتر مرکزی : 02166344750

دفتر مرکزی : 02166344801

تلفن همراه فروغی : 09121431564

شماره کارت ها

شماره کارت بانک ملی (عباس فروغی)

شماره شبا بانک ملی (عباس فروغی)

شماره کارت بانک ملت (عباس فروغی)

شماره شبا بانک ملت (عباس فروغی)

کالای برق فروغی روی نقشه

بنام خدای دانایی و توانایی

معرفی کالای برق فروغی

از سال 1377 که این مجموعه تاسیس شد پخش محصولات برقی و الکتریکی و باقی محصولات این دسته بندی به سایر نقاط کشور جزو خدمات این مجموعه بوده و در سال 1389 تأسیس سایت معرفی نقد و بررسی محصولات الکتریکی انجام شد و سرانجام در سال 95 تاسیس فروشگاه آنلاین کالای برق فروغی انجام شد و در طی سال‌های متمادی تلاش داشته‌ایم تا با بهره‌مندی از تجربیات خود در زمینه برق و الکتریک محصولاتی را به شما مشتریان محترم پیشنهاد دهیم که کارایی بالا و راندمان خوبی داشته باشند .

کالای برق فروغی (تهیه و توزیع محصولات الکتریکی) پشتیبانی از محصولات داخلی یکی از اهداف اصلی مجموعه ماست در بین شرکت‌های تولیدکننده داخلی و خارجی تلاش ما بیشتر ارائه و فروش محصولات باکیفیت ایرانی بوده و هست. محصولاتی که با کیفیت ساخته می‌شوند و گارانتی واقعی دارند و خدمات پس‌از فروش آن‌ها به‌صورت تضمینی است.

ماموریت ما فروش محصولاتی با کیفیت است و رضایتمندی مشتری در طی این سال‌های متمادی

همیشه در این مجموعه سعی بر آن داشته‌ایم که تعهد و انصاف را چراغ راه خود بدانیم. کارکنان مجموعه کالای برق فروغی تلاش می‌کنند تا رضایتمندی مشتریان خود را جلب نموده بصورتیکه مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه مجموعه ماست.

حمایت از کالای ایرانی به رشد و شکوفایی کشورمان کمک می‌کند چشم‌انداز ما این است تلاش کنیم که محصولات باکیفیت را به تمام نقاط کشور ارسال کنیم.

این مجموعه مفتخر است اعلام کند که عامل فروش محصولات در دسته‌ای حشره‌کش های برقی خانگی، حشره‌کش های اداری و سالنی، حشره‌کش های برقی صنعتی، انواع حشره‌کش‌های چسبی و دفع‌کننده‌ی حشرات از شرکت‌های معتبری همچون شرکت تولیدی فروغ شهاب گستر، شاهین، صاعقه، شهباز، رعد و همچنین فروش انواع حشره‌کش‌های برقی شرکت وول و دیگر محصولات باکیفیت که در این گروه ساخته می‌شوند.

و همچنین در فروش محصولات جانبی حشره‌کش‌ها انواع لامپ‌های یو وی و لامپ‌های فلورسنت انواع جرقه‌زن ها و انواع مدارها بالاست های فلورسنت و فروش انواع بخاری برقی هیتر و کرسی برقی به‌صورت تخصصی فروش انواع دستگاه‌های هشداردهنده های نشت گاز از شرکت شهاب گستر و شرکت ونوس و همچنین فروش انواع فازمتر های شهاب گستر و چراغ های اضطراری گوسونیک و شرکت نامین نور نیز این مجموعه دستی در کار دارد.

با کالای برق فروغی همیشه بدون واسطه و بصورت مستقیم از درب کارخانه خرید خود (تکی و عمده) را انجام دهید.

اعتماد شما افتخار ماست