تاریخچه حشره کش

Advantages and disadvantages of using different types of insecticides

حشرات موجوداتی که از گذشته تا کنون وجود داشته اند و همیشه مشکلاتی را برای انسان به وجود اورده اند که مشکلاتی از قبیل استفاده از مواد غذایی مورد استفاده انسان، تخم گزاری و تولید مثل در محل زندگی یا کار، ایجاد بیماری های مختلف و … در این دسته قرار میگیرند و کشتن ای موجودات همیشه از بزرگترین مشکلات انسان در زندگی بوده.

حشراتی مانند انواع مگس و پشه ها، سوسک ها، و مورچه های بالدار علاوه بر مشکلاتی که اشاره شد باعث می شوند محل کار یا زندگی شما کثیف و الـوده به میکروب های مختلف باشد.

زیرا این حشرات مانند بقیه جانداران زمین قصد سیر کردن خودشان را دارند و به همین خاطر از هر چیزی که بتوانند برای سیر کردن خودشان استفاده می کنند. به همین خاطر این حشرات موذی ناقل بیماری های مختلفی هستند، اما امروزه با کمک حشره کش ها می توان این حشرات موذی را از محل کار و زندگی دور کرد، امروزه دیگر مانند گذشته لازم نیست از دود و موارد دیگری برای از بین بردن و دور کردن حشرات موذی استفاده کرد بلکه وجود حشره کش ها این کار را بسیار آسان تر از قبل کرده.

حشره کش های بسیار قدیمی

اما سوال اصلی این است که از چه حشره کشی استفاده کنیم؟
حشره کش ها انواع مختلفی دارند مانند حشره کش شیمیایی ،حشره کش برقی،حشره کش چسبی و … که در ادامه با کاربرد هر کدام مزایا و معایب انها اشنا می شویم :

1- حشره کش های شیمیایی

از قدیمی ترین دسته های حشره کش ها هستند و که چندین سال است از انها برای از بین بردن حشرات استفاده می شود. حشره کش های شیمیایی در چند نوع حشره کش شیمیایی پودری، اسپری حشره کش شیمیایی و حشره کش شیمیایی مایع ساخته می شوند که همگی جزو این دسته هستند

مواد اولیه برای ساخت این حشره کش ها سموم شیمیایی هست. در واقع سموم شیمیایی موجود در این حشره کش ها باعث فلج شدن حشرات و از کار افتادن سیستم داخلی بدن انها شده و باعث می شود این حشرات از بین بروند.

کشتن حشرات با مواد شیمیایی

اما اگر قصد خرید محصولات شیمیایی یا اسپری را دارید خوب است با معایب این مدل ها نیز اشنا شوید که به دلیل مواد سمی که در انها وجود دارد می توانند سلامتی انسان و حیوانات خانگی را تهدید کنند و مشکلات پوستی، گوارشی و تنفسی برای انسان ها و حیوانات خانگی ایجاد کنند.

علاوه بر این باید بدانید حشره کش های شیمیایی کالا هایی مصرفی اند یعنی پس از استفاده حشره کش، تمام شده و باید مبلغی را برای خرید دوباره هزینه کرد پس نتیجه ای که می توان گرفت این است که از حشره کش های شیمیایی نمی توان در هر مکانی استفاده کرد و باید در مکان هایی از حشره کش های شیمیایی استفاده کرد تا خطری سلامتی انسان را تهدید نکند.

حشره کش شیمیایی مخصوص زمین کشاورزی

2- حشره کش چسبی

پشه کش های چسبی یکی دیگر از دسته های  کم خطر مگس کش ها هستند که در دو نوع چسبی خانگی و چسبی صنعتی ساخته می شوند.

اگر قصد خرید نوع چسبی این محصول را دارید باید بدانید که این مدل ها توانایی از بین بردن همه حشرات را ندارند، زیرا در ابعاد کوچک ساخته می شوند و برای استفاده از این حشره کش ها باید آن را روی یک سطح مرتفع اویزان کرد و شاید همین مورد باعث به هم ریختگی خانه شود.

حشره کش های زرد در پارک

علاوه بر این حشره کش چسبی خانگی و صنعتی کالایی مصرفی هستند و پس از مدتی استفاده باید نسبت به تعویض چسب این حشره کش ها اقدام کرد، پس باید بدانید که خرید حشره کش های چسبی برای مکان هایی مناسب است که حشرات کمی در انجا وجود دارد تا این حشره کش ها بتوانند حشرات را نابود کنند.

بطور مثال شهرداری برای پارک ها و درختان از این نوع حشره کش استفاده میکند ولی خب همانطور که مشهود است قدرت چندانی ندارند و فضای محدودی هم روی آنها قابل استفاده است و پس از به دام انداختن مقداری حشره دیگر کارایی روز های اول خود را ندارد.

مزایا و معایب انواع حشره کش و روش استفاده از آن ها | کالای برق فروغی

3- حشره کش برقی

قطعا خرید حشره کش برقی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن حشرات است حشره کش برقی کالایی است که در آن جریان برق جریان دارد و پس از برخورد حشره به سطحش حشره نابود می شود. حشره کش های برقی کالایی با کیفیت است که خرید انها صرفه اقتصادی دارد، زیرا کالایی مصرفی نیستند و با یک بار هزینه می توان سال ها از حشره کش برقی استفاده کرد.

حشره کش برقی با کیفیت

اگر قصد خرید حشره کش های برقی را دارید باید بدانید که این محصولات بر خلاف انواع شیمیایی این محصول هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان و حیوانات خانگی ندارد همچنین با خرید پشه کش برقی دیگر نیاز به حشره کش های مختلف نیست زیرا حشره کش های برقی توانایی از بین بردن انواع حشرات مختلف را دارند پس می توان نتیجه گرفت که خرید حشره کش برقی بهترین انتخاب بین انواع حشره کش است.

حشره کش های برقی در سه نوع حشره کش برقی راکتی، حشره کش برقی صنعتی و حشره کش برقی خانگی ساخته می شوند که دو نوع راکتی و حشره کش برقی خانگی مناسب خانه و محیط های کوچک است، ولی حشره کش برقی صنعتی مناسب مکان هایی با متراژ بالا است.

کشتن حشرات با برق و جرقه

نحوه استفاده از حشره کش های برقی به این شکل است که پس از خرید حشره کش برقی خانگی می توانید ان را روی یک سطح مناسب بگذارید و به پریز برق متصل کنید و یا آن را از یک سطح مرتفع اویزان کنید.

اما حشره کش برقی صنعتی را باید در ارتفاع مناسب نصب کنید زیرا این مدل ها از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و باید در ارتفاع مناسب نصب شوند.

روش استفاده از حشره کش برقی

سخن آخر

گفتنی است که حشره کش های برقی علاوه بر اینکه بدون بو و ضرر خاصی برای انسان و سایر حیوانات هستند، با ظاهر زیبایشان جلوه خاصی به منزل و یا محل کار شما می دهند و همینطور باید بدانید از این حشره کش ها (در سایز کوچک) بعضا بعلت نور آبی زیبایشان بعنوان چراغ شب خواب اتاق کودک نیز استفاده می شود.

اگر قصد خرید حشره کش برقی را دارید باید بدانید که این حشره کش ها توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند که یکی از بهترین برند های موجود در بازار حشره کش برقی شهاب گستر است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

همچنین شرکت های دیگری همچون رعد، صاعقه و شاهین پلاس انواع حشره کش های برقی را در ابعاد مختلف تولید می کنند. برای خرید حشره کش برقی شهاب گستر و برند های متنوع دیگر کافی است وارد سایت کالای برقی فروغی شده و حشره کش برقی مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت نامه معتبر شرکتی، درب منزل تحویل بگیرید.

شما عزیزان در پیج اینستاگرام کالای برق فروغی و یا کانال آپارات ما نیز می توانید تمامی فیلم های آموزشی و نحوه استفاده از سایر محصولات را مشاهده کنید تا بتوانید با بررسی محصولات انتخاب دقیق تری داشته باشید.