بهترین روش کشتن و یا دور کردن حشرات از قنادی و شیرینی فروشی

Keep insects away from confectionery in 1 day

قنادی ها تولید کننده انواع نان شیرینی هستند و همیشه در کارگاه های قنادی مواد اولیه زیادی مانند شکر، روغن، آرد و دیگر مواد اولیه وجود دارد. این مواد دلیل اصلی حمله حشرات به قنادی ها هستند.

حشرات بالدار مانند انواع زنبور ها، سوسک ها، مگس های مختلف و پشه ها موجوداتی هستند که حامل بیماری های بیشماری هستند دلیل این امر هم استفاده از هرچیز آلوده ای برای سیر کردن خودشان است و اگر این حشرات وارد قنادی یا کارگاه قنادی شوند می توانند مشکلات زیادی برای آن مکان و مشتریانش ایجاد کنند.

مشکلاتی از قبیل تخم گذاری در بین آرد و دیگر مواد اولیه، استفاده از مواد اولیه و فاسد کردن آنها و از همه مهم تر نشستن روی شیرینی ها و انتقال میکروب های روی بدنشان به سطح شیرینی تنها بخش کوچکی از مشکلات غیرقابل پیش بینی در صورت دور نکردن حشرات از شیرینی فروشی هاست.

قنادی ها بدلیل قرار داشتن در دسته شغل های تامین کننده نیاز های خوراکی مردم باید به شدت به بهداشت خود اهمیت دهد و از بروز ترین روش های ممکن برای دفع این حشرات استفاده کنند.

دور کردن حشرات از شیرینی فروشی

بهترین روش برای دور کردن حشرات خرید حشره کش است اما باید توجه داشته باشید که چه نوع حشره کشی باید خریداری شود؟

حشره کش های شیمیایی

برای دور کردن حشرات از قنادی ها حشره کش های برقی و شیمیایی (مانند قرص حشره کش و …) بسیار مناسب هستند ولی باید درنظر داشته باشید که حشره کش های شیمیایی ممکن است برای محیط قنادی خطر داشته باشند و یا بوی بدی که همراه خود دارند باعث آزار کارمندان و مشتریان شما شود و همچنین این سموم می توانند باعث ایجاد بیماری های پوستی و اگر وارد بدن انسان شوند باعث ایجاد بیماری های داخلی و مسمومیت های شدید شوند.

در کل از حشره کش های شیمیایی و اسپری حشره کش باید در مکان هایی استفاده کرد که سلامتی انسان را تهدید نکند.

حشره کش های شیمیایی برای دور کردن پشه و مگش

حشره کش های برقی

در رابطه با حشره کش های الکتریکی و برقی نیز باید گفت که این نوع از دفع حشرات نسبت به دفع کننده های شیمیایی حشرات قوی تر بوده و هر حشره موذی را در لحظه نابود می کند، اگر قصد خرید دفع کننده برقی حشرات را دارید باید بدانید این حشره کش ها هیچگونه عوارضی ندارد و سلامتی انسان را تهدید نمی کنند.

حشره کش برقی لامپی

لازم نیست در هر قسمت از فروشگاه حشره کش برقی نصب شود و نسبت به متراژ فروشگاه نصب یک یا دو عدد حشره کش برقی برای از بین بردن حشرات بصورت مادام العمر کافی است. خرید حشره کش برقی صرفه اقتصادی دارد چون حشره کش برقی کالایی مصرفی نیست و سالها می توان از آن استفاده کرد اما حشره کش شیمیایی کالایی مصرفی است و پس از مدتی باید برای خرید دوباره مبلغی را هزینه کرد.

روش بعدش که در قنادی ها همانند حشره کش های برقی کاربرد دارد، استفاده از انواع دفع کننده حشرات چسبی است. بصورتیکه این نوع حشره کش بدون جرقه زدن و بوسیله جذب حشرات روی چسب های مخصوص ان ها را دم دام انداخته و برای افردای که روحیه لطیفی دارند بسیار مناسب تر است.

این نوع حشره کش های چسبی دارای لامپ UV بوده و با جذب حشرات بوسیله این لامپ آن ها به روی سطح چسبناک ورقه ای مخصوص که قابل تعویض هم هست هدایت می کند و شما پس از حدود 5 الی 6 ماه وابسته به میزان حشرات مکان مورد استفاده می توانید این صفحات را تعویض کنید.

حشره کش برقی خارجی

سخن آخر

گفتنی است که حشره کش های برقی علاوه بر نداشتن و ضرر خاصی برای انسان و سایر حیوانات، با ظاهر زیبایشان جلوه خاصی به منزل و یا محل کار شما می دهند و همینطور باید بدانید که از این حشره کش ها (در سایز کوچک) بعضا بعلت نور آبی زیبایشان بعنوان چراغ خواب اتاق کودک نیز استفاده می شود.

اگر قصد خرید حشره کش برقی را دارید باید بدانید که این حشره کش ها توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند که یکی از بهترین برند های موجود در بازار حشره کش برقی شهاب گستر است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

همچنین شرکت های دیگری همچون رعد، صاعقه و شاهین پلاس انواع حشره کش های برقی را در ابعاد مختلف تولید می کنند. برای خرید حشره کش برقی شهاب گستر و برند های متنوع دیگر کافی است وارد سایت کالای برقی فروغی شده و حشره کش برقی مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت نامه معتبر شرکتی، درب منزل تحویل بگیرید.

شما عزیزان در پیج اینستاگرام کالای برق فروغی و یا کانال آپارات ما نیز می توانید تمامی فیلم های آموزشی و نحوه استفاده از سایر محصولات را مشاهده کنید تا بتوانید با بررسی محصولات انتخاب دقیق تری داشته باشید.

حشره کش به انگلیسی : insecticide