چگونه حشرات را از محل کار خود دور نگه داریم؟

حشرات موذی موجوداتی هستند که وجود انها در هر مکانی نشان از کثیف بودن انجاست، حال این مکان می تواند محل کار، خانه و محل زندگی انسان و… باشد، که اولین کاری که در روبرو شدن با آن ها باید انجام دهید انجام کار های لازم برای دور کردن حشرات از محل کار و خانه می باشد که در ادامه تمام عناوین را میتوانید مطالعه کنید.

حشرات مختلف همیشه جذب مکان های الوده و کثیفی می شوند که شاید شما هیچ اطلاعی از وجود آن نداشته باشید (مانند میوه ای خراب شده رد زیر میز و یا مقداری غذای ریخته شده در گوشه ی اتاق)، به همین خاطر است که هر جا حشرات موذی باشند نشانگر این است که در انجا بهداشت رعایت نشده.

عدم رعایت بهداشت خصوصا در شغل هایی که فروشنده و یا تولید کننده مواد غذایی هستند، باعث جذب حشرات می شود.

پس خرید حشره کش های مختلف راه‌حل مناسبی برای از بین بردن این حشرات است، اما در کنار استفاده از حشره کش ها باید موارد دیگری رعایت شود، که نسبت به هر شغل متفاوت است، اما به طور کلی رعایت این موارد باعث دور شدن حشرات از محل کار و زندگی شما می شود.

1- چک کردن و بستن تمام درز های درب ورودی و خروجی

استفاده از درب ورود و خروج مناسب، یکی از دلایلی که باعث می شود حشرات موذی به خصوص پشه ها و مگس ها وارد محل کار شما شوند استاندارد نبودن درب ورود و خروج است.

اگر شغل شما به صورتی است که همیشه در معرض هجوم حشرات موذی هستید (مانند قصابی، رستوران ها و…) استفاده از درب ورود و خروج اتوماتیک بهمراه سیستم تهویه که هنگام باز شدن درب فعال می شود می تواند راه حل خوبی برای دور کردن حشرات از محل کار باشد.

چک کردن و بستن تمام درز های درب ورودی و خروجی

2- استفاده از تهویه مطبوع

اگر شغل شما رستوران یا فست فود است، در مکان شما همیشه بوی غذا در جریان است. بخصوص در آشپزخانه بوی غذا و حتی مواد غذایی خام باعث می شود تا حشرات به سمت شما بیایند و برای شما مشکلاتی ایجاد کنند.

پس استفاده از تهویه مطبوع و هواکش ها برای خارج کردن بوی مواد غذایی می تواند راه حل خوبی باشد تا حشرات کمتری به سمت شما جذب شوند.

دور کردن حشرات از محل کار با استفاده از تهویه مطبوع

3- شستشو و ضدعفونی کردن مداوم محل نگهداری زباله ها

در اکثر شغل ها حشرات به سمت این مکان ها جذب می شوند. حال اگر شغل شما قصابی، رستوران، کارگاه بسته بندی مواد غذایی و … باشد این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بعنوان مثال سطل زباله ای که در قصابی ها وجود دارد معمولا پر از ضایعات دام است و همین موضوع باعث می شود تا حشرات به سمت این سطل زباله بروند پس استفاده از پلاستیک زباله و شستشوی روزانه آن می تواند دور کردن حشرات از محل کار شما و تمیزی آن مکان شود.

شستشو و ضدعفونی کردن مداوم محل نگهداری زباله ها

4- تمیز نگه داشتن آشپزخانه و آبدارخانه

تمیز کردن محل مربوط به آشپزی و نگهداری مواد غذایی و بخصوص سینک ظرفشویی و اجاق گاز در خانه یکی دیگر از کار هایی است که می توان برای دور نگه داشتن حشرات از خانه و محل کار انجام داد.

تمیز نگه داشتن آشپزخانه و آبدارخانه

5- استفاده از تور برای پنجره ها

یکی از مهم ترین کار ها در زمان بهار و بیدار شدن حشرات این است که تمام درز های پنجره ها نیز بررسی شود و در صورت وجود کوچترین راهی برای رد شدن حشرات آن را بسه و یا به فکر تعویض توری پنجره بیوفتیم.

برای ادارات و یا فروشگاه هایی که درب آن ها دائما باید باز باشد بهترین روش خرید توری های مگنتی برای درب است. زیرا به نوعی باعث کمتر شدن ورودی پشه و مگس به محل کار می‌شود.

گیر انداختن پشه و مگس

اما موارد گفته شده به تنهایی برای دور نگه داشتن حشرات کافی نیستند و حتی اگر تمام موارد بالا رعایت شود باز هم حشرات راهی برای ورودی پیدا میکنند.

به همین خاطر روش های گفته شده فقط مکمل حشره کش ها هستند. بهترین حشره کش حال حاضر بازار نیز حشره کش های برقی هستند که علاوه بر اینکه در هزینه های شما صرفه جویی میشود، همچنین با یکبار خرید تا زمان دلخواه خود میتوانید از این وسیله در مکان های مختلف استفاده کنید.

اگر قصد خرید حشره کش برقی را دارید باید بدانید که حشره کش های برقی در سه نوع خانگی، سالنی و صنعتی ساخته می شوند که نسبت به مکان مورد نظر خودتان می توانید هر کدام را تهیه کنید.

حشره کش های برقی توانایی از بین بردن انواع حشرات موذی مانند انواع مگس ها، پشه ها، زنبور های وحشی، سوسک های بالدار و … را دارند و بعد از مدتی باعث دور شدن تمام این حشرات از محل کار شما میشوند.

این محصولات همچنین کالا هایی بی خطر هستند و برعکس حشره کش های شیمیایی هیچ گونه عوارضی ندارند و برای سلامتی انسان و حیوانات تهدیدی محسوب نمی شوند.

دور کننده فراصوت سوسک

عملکرد دستگاه حشره کش برقی چگونه هست ؟

استفاده از حشره کش های برقی کاملا ساده است، کافی است پس از خرید حشره کش برقی آن را در مکان و ارتفاع مناسب نصب کنید.

بهتر است حشره کش های برقی صنعتی را حداکثر بین 1 تا 2 متری زمین نصب کنید، و پس از نصب حشره کش برقی را به پریز برق متصل کنید.

بعد از متصل شدن به پریز برق شاهد روشن شدن لامپ های مخصوص حشره کش می شوید، که حشرات را به سمت خود جذب می کند.

پس از برخود حشرات به سطح فلزی دستگاه حشره کش، حشرات موذی نابود می شوند و درون سینی مخصوصی که در انتهای دستگاه وجود دارد سقوط میکنند.

سینی موجود در انتهای حشره کش برقی از افتادن حشره خشک شده به کف زمین جلوگیری می کند.

بهترین مدل های حشره کش در بازار کدام است ؟

بهترین مدل های حشره کش برقی در حال حاضر عبارتند از : شهاب گستر، صاعقه، رعد، شهباز و شاهین پلاس

شما همچنین برای خرید این محصولات بصورت عمده و تک با قیمت درب کارخانه میتوانید به کالای برق فروغی مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده و مقایسه حرفه ای تمام محصولات، میتوانید بصورت تلفنی مشورت گرفته تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین حشره کش مناسب برای محل کار و یا محل موردنظر شما را به شما معرفی کنند.

با تشکر از اعتماد شما عزیزان

اینستاگرام کالای برق فروغی         آپارات کالای برق فروغی